Tuesday, July 27, 2010

macam-macam

mood ; senyum je =)
situasi ; sejuk babi =)

xcelly saya nk gelak aw ngan cerita ceriri ni....ntah la...mmg saya dah x dpt terima awak..so...saya tegur awak bukan sebab saya SAIKO....saya tegur awak sebagai seorang ISLAM..x salah an..saya xnak dibuang agama saya sendiri sebab x tegur musuh saya selama 3 hari berturut turut....kalo awak nak...up's to you larh...saya tegur awak...awak x nk bg respond...xpe la...janji tugas saya sebagai muslimah terlaksana....bukan saya kata saya ni baik...ada je dosa yg saya lakukan...tapi saya taw batas2 seseorang yg tengah bertelagah...saya nak awak baca kat bawah ni ye...

4 Perkara Yang Susah Utk Dilakukan:
Kata Sayyidina ALI BIN ABI TALIB R.A ” Sesungguhnya amalan yang paling susah dilakukan adalah 4 perkara:
1-Memberi kemaafan ketika sedang marah.
2-Bersifat dermawan ketika susah.
3-Meninggalkan perkara haram ketika sendirian.
4-Mengatakan kebenaran kepada orang yang ditakuti

p/s ; terima kasih daun keladi...next week tegur2 la lagi ;) assalammualaikum


No comments:

Post a Comment